mandag den 15. oktober 2012

Jeg tror på at dette gør en forskel...

Hvorfor i alverden laver jeg et indlæg om håndværk og murerarbejde? Fordi vi i min familie gør hvad vi kan for at hjælpe hinanden og fordi jeg tror at blognetværket kan sprede budskabet. Hvad er budskabet så:


Som tidligere skrevet her og her, så døde min bror i foråret og sådan et dødsfald har altid vidtrækkende konsekvenser. En af dem er at han murerfirma ikke længere havde en murermester. Min yngste bror valgte at overtage firmaet (både fordi de ansatte er fantastiske, men også fordi der var nogle gode muligheder i firmaet). De ansatte ville også gerne fortsætte under min yngste lillebror, da han ligesom min ældste bror, er en god og arbejdssom mand. Nu står vinteren for døren, min yngste bror skal snart være far og ordrerbogen er desværre ikke så fyldt som den gerne måtte være.



Hvorfor vælge Kjær og Kjeldsen fremfor alle andre? Fordi de laver et godt og smukt håndværk. De springer aldrig over hvor gærdet er lavest og der bliver lagt stolthed i håndværket. Hver dag når de tager fra arbejdspladsen, så er der ryddet op, så det ser rimeligt ud til næste dag. Jeg vil gerne hjælpe min bror, men jeg tænker lige så meget på de to ansatte, da de er dejlige mennesker og fantastiske håndværkere. Vi har selv brugt firmaet til renovering af vores gang og vi er yderst tilfredse.

Så skal du selv igang med renovering eller kender du nogen der skal, så giv dem linket eller firmanavnet og giv dem mine varmeste anbefalinger. Jeg vil til enhver tid stå inde for dem som mennesker og deres håndværk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...