tirsdag den 30. oktober 2012

Ja så syr jeg pigetøj :)

Så har jeg været igang igen...det smukke lilla stof med heste skulle udnyttes til fulde. Så det blev denne fine kjole i str. 92 i bomuldsjersey. Det er lavet ud fra eget mønster med et lille læg foran og bagpå midtfor. Kjolen er pyntet med en lille sløjfe i det lilla hestestof. Kjolen er til salg lige her





Ja så kan man jo lige få et billede af hvordan bettemanden ville se ud som pige...(jeg skulle blot prøve pasformen - det er ikke et forsøg på kønsneutralitet ;) ) Sønnike har meget smalle skuldre, men en lang krop - det er sådan noget vi kan i min familie :)

Ja så mangler der blot nogle strømpebukser og så er den i vinkel :)

4 kommentarer:

  1. Haha kan godt ske du ikke kan teste kjoler på ham om et par år ;) Den er rigtig fin, har desværre ikke en pige at putte i den :) Jeg nyde selv at sy nederdele til mine niecer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har nok ret i at det er nu jeg skal tilpasse mønsteret, inden han forstår konceptet kjoler ;-) Jeg syr også jævnligt nederdele til familien, men der er nu noget særligt over kjoler ;-) Ellers må jeg bare få mig en datter ;-)

      Slet
  2. Hi Hi, han kommer til at hade dig for det billede;-) Antonsine!
    Jeg må indrømme at jeg da vist også selv har et billede hvor jeg også lige skulle tjekke længden på en nederdel, det er nu lidt kært.

    SvarSlet
    Svar
    1. Man må jo bruge hvad man har ved hånden :) Måske kommer han til at hade mig, men hvis han kun hader mig for det billede, så tror jeg nok jeg klarer den :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...