søndag den 28. oktober 2012

Hvad laver man med en 15 mdr. gammel dreng med krudt i røven..

Jeg begynder stille og roligt at få lidt greb om tingene på mit nye arbejde og stressniveauet (følelsen af ingenting at vide og tvivlsætten omkring egne færdigheder) er sænket. Det er rart at føle man er mere "on top of things" og så kommer sygdom. Først var vores søn syg - ikke rigtigt syg pga. influenza eller lignende, men fordi når han får tænder så er der feber og denne gang også ildrød numse med sår til følge. Så hjemmedag med far og herefter med mormor. Så fredag var bettemanden afsted igen, men ikke helt på toppen. I weekenden fik han en tand mere + han reagerer på sin vaccine for knap 14 dage siden. Dertil kommer, at jeg og min mand begge skranter - hoste og løbende næser. Så det er bare super hyggeligt her hos os.


Men lidt aktivitet skal der jo til, så det er blevet lidt vandfarve på papir - et sandt mesterværk. Og så løber man lidt tør for særlige aktiviteter udover at spille bold, lege med lego og stable klodser. Er der nogle gode forslag derude...tegne/male, modellervoks måske....jeg mangler ideer. Kom kreative mennesker...gode forslag modtages gerne :)

Ps. Jeg sidder lige nu og syr pigetøj...more to follow :)

2 kommentarer:

  1. Uha, det kender jeg godt ... Hvad med en af de der mærke/følekasser, hvor han skal finde ting og derefter inddele dem i farver eller figurer. Jeg har i alle tilfælde set masser af forslag til aktiviteter i den dur på pinterest ... Hvis det er noget du bruger?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bruger ikke så meget pinterest, men det kunne da være at man skulle begynde på det :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...