tirsdag den 23. oktober 2012

Give Away pakker på vej

HVIS DU SKAL MODTAGE EN PAKKE, SÅ LÆS IKKE INDLÆGGET, DA DER ER BILLEDER AF DET DU MODTAGER. Det er sendt igår med B-post, så det kommer snart :) Så har jeg fået syet tingene færdige i min give away (der var hovedgevinst og sidegevinster). Det er blevet til en bluse, 2 elefanthuer og en makeuppung.


 Blusen blev vundet af Trine. Håber den falder i den unge herres smag :)



Elefanthuen til lillepigen blev vundet af Nanna. Ønsket var lilla eller turkis, så håber lillepigen kan lide heste :)


Elefanthuen til lillemanden blev vundet af Christina. Den skulle jo selvfølgelig være i konkurrencestoffet, da jeg tænkte det måtte falde i god jord :)


Makeuppungen blev vundet af Dorte. Dorte har større børn, så ønsket var istedet en toilettaske/makeuppung. Håber stoffet falder i din smag :)




6 kommentarer:

  1. Skønne gaver!
    Heldige modtagere der kun kan blive glade :)

    SvarSlet
  2. Iiih, tusind tak, Anne, jeg har lige modtaget pakken - hvor ER den altså skøn, fed detalje med neonbånd og -tråd! Og sikke lækkert det bliver med en overlocker - sådan nogle kreationer kan du virkeligt godt være bekendt at sælge ud af! Glæder mig til at hente mindstemanden og få den på ham :-)
    Go' dag til dig.
    Kh. Trine
    P.S. Skynder mig også lige at lave et blogindlæg og reklamere ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du blev glad for blusen og neondetaljerne. Og tak for indlægget, det var super fint :-) Sjovt at se sin kreation hos en anden med billede og alt muligt :-)

      Slet
  3. Takker for den flotte gave ... har oprettet indlæg så du kan se den i brug :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...