lørdag den 6. oktober 2012

Endelig lidt tid ved symaskinen

Så blev der endelig lidt tid ved symaskinen, så jeg kunne få testet min overlocker og få syet noget i mit uldstof. Det var måske ikke helt gennemtænkt både at lære overlockeren at kende samt at sy med noget så levende som vævet uldstof...med det gik ok og jeg fik denne body ud af det til de kolde vintermåneder. Og nåh ja...så testede jeg også lige et nyt mønster med alm. ærmer og ikke raglan. Mønsteret er en lang smal model (har en lang overkrop på bettemanden) og da den skal være under tøjet, måtte den gerne sidde tæt.





3 kommentarer:

  1. Den er blevet rigtig fin, :) hvor har du købt det fine uldstof?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har købt det i Stof2000 i Århus, tror ikke det er normalvare hos dem og jeg og det sidste...sorry. De havde også noget hvidt, men det var ret tyndt, men det kan være at du kan bruge det...

      Slet
    2. Øv, jeg skulle også til at spørge til stoffet! Det er jo skide smart havde slet ikke tænkt på at sy dem selv, må på udkig efter uldstof andre steder:-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...