onsdag den 26. september 2012

Weekend sysler og stofkøb til gode penge...heldige mig

I weekenden fik jeg besøg af min kære nevø. Så jeg hentede ham ved toget, vi fik købt ind til aftensmad og var derefter forbi citystoffer for at købe noget stof til en slaskehue til ham. Han levede nærmest i sin hue sidste år, så nu skulle han have muligheden for at sætte sit helt eget præg på hue ved selv at vælge stoffet. Det blev nedenstående og den hurtige læser vil bemærke, at jeg tidligere har købt dette stof til Anton...det er super fedt og Drenget med stort D.


Da de skulle til at klippe ½ meter af, var der noget der allerede var klippet af...ca. 70 cm og det fik vi så til den halve meters pris...NICE og god service. Så nu er der stof nok til et eller andet spændende :) Tror måske Anton også selv skal have en slaskehue til cykelturen om morgenen, men lad os nu se om han vil gå med den :)



Jeg var desuden en tur i Stof2000 inden jeg skulle hente min nevø, da jeg lige skulle tjekke noget ud. Her havde de uld-strik med en god elasticitet og tykkelse. De havde i brun og hvid, men den hvide var meget tynd, så det blev den brune. Også her var jeg heldig, da jeg gerne ville have 1 meter og således var der en mindre rest tilbage. Jeg spurgte om hun give en god pris på resten, hvilket jeg kunne få til halv pris. Således blev 1,7 meter til 77 kr...det var da billigt. Så jeg glæder mig til at få syet nogle varme bodyer til Anton evt. nogle varme leggins.

Huen til nevøen blev efter hans specifikke mål for længde, hovedmål etc og han var godt tilfreds. Fik desværre ikke knipset et billede, da manden havde kameraet med til Norge. Så I må vente og se når Antons er færdig :) Weekenden forløb ellers godt og det blev til fjernsynshygge, leg på legepladsen og syning af hue.

6 kommentarer:

  1. Sikke noget fint stof. Det lyder som en skøn weekend med masser af hygge. :)

    SvarSlet
  2. Det er altså noget fedt stof:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også helt vild med det...Anton har indtil videre haft en heldragt og langærmet body...mon det bliver en bluse og en hue....hmm

      Slet
  3. Det der uldstof ser virkelig lækkert ud. Er det en fast vare? Kunne ikke se det inde på deres hjemmeside.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror ikke at det var en fast vare, for jeg har heller ikke kunnet finde det på hjemmesiden. Jeg købte det sidste af det brune, men det kan være de får mere hjem (i Århus) ellers havde de mere af den hvide, men som jeg syntes var tynd, men det kan være det lige passer dig?

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...