onsdag den 26. september 2012

Nyt mønster og test

Jeg var i den lokale stofbiks citystoffer og så denne kjole på en af deres giner og den måtte jeg bare have. Og jeg kunne få mønsteret med ved stofkøb. Så butikken rundt og jeg faldt ikke rigtigt for noget og så lige pludseligt fik jeg fat på noget stof, jeg tidligere havde set på, men ikke haft et formål med (jeg forsøger altid at købe stof med formål, for ellers ville jeg simpelthen blive for fattig). Det skulle det være, men mere om det senere. Hjem og teste mønsteret i noget billigere stof og få tilretningen på plads.




Der var lidt tilretning på siderne, lidt læg og der var faktisk ikke brug for lynlås, men det er jo alt sammen noget man finder ud af når man syr den første gang, så er det bare dejligt det ikke er i det dyre stof :) Jeg er nu godt tilfreds med testkjolen og går fluks igang med den anden.

1 kommentar:

  1. Det er godt nok også en lækker kjole. Er helt vild med stoffet :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...