mandag den 17. september 2012

Lagersalg...med måde ;)

Jeg ELSKER tøjmærket FUB, det er lækker kvalitet der holder og gode "råvarer", enten uld eller bomuld. Jeg kendte ikke mærket før en kollega til min mand solgte nogle rester for sin kone. De så fine ud og mærkedes lækre, så vi købte 2 stk....det har vi aldrig fortrudt. Siden har jeg købt en enkelt cardigan på shop deluxe lagersalg og vi har virkeligt brugt den meget og bruger den meget. Folk roser den og syntes den er sød. Nu kom der mail om lagersalg igen hos shop deluxe, så fluks afsted for at få FUB. Jeg beherskede mig dog til blot at købe uldudgaven af den cardigan vi har i forvejen...den er SÅ sød og sidder perfekt. Så skal det blot lige blive lidt koldere i vejret...




1 kommentar:

  1. Uha det er nu ikke noget som lagersalg, det er som om man bare bliver endnu mere glad for tingene fordi man har fundet dem til en fair pris:)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...