onsdag den 12. september 2012

Kjolen i det rigtige stof

Den her har jeg sådan glædet mig til at vise jer...jeg gik igang med det rigtige stof og det er blevet lige som jeg drømte om...perfekt og lige mig.


Der er noget farve på, men det bliver ikke for meget. Det er perfekt og jeg kan kun takke designerne fra kollektionen Westminster/Free Spirit...det er faktisk dem der sørger for at jeg får lavet noget til mig selv i farver...nedenstående er alle design herfra og alle købt hos citystoffer, som har et fantastisk lækkert udvalg.




Og hvis der var nogen der skulle være i tvivl, så er jeg en nederdel pige og gerne kjoler...og nu med et mønster til det :)

3 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er de fine. Du er velkommen til at kigge forbi min blog, hvor der i øjeblikket er gang i 4 give-aways :)

    SvarSlet
  2. Hold nu op den er flot den kjole, det mønster ser super godt ud!
    Kigger sikkert forbi en anden dag, du laver nogle flotte og inspirende ting.
    Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er velkommen til at kigge forbi...glad for at det inspirerer ;)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...