lørdag den 15. september 2012

Køb, køb, reparere osv......

På Trøjborg er der er lagerudsalg jeg ofte forsøger at komme forbi, da de sælger af nogle af mine favorit tøjmærker og så til gode penge. Fandt denne silkekjole/tunika med palietter...elsker silke, så det var perfekt til mig.


Og når jeg nu var igang kunne jeg lige så godt også få repareret mine støvler, da hælene havde fået nogle grimme mærker, så læderet var gået af flere steder og det hvide skinnede igennem. Så det blev også lige klaret.


Min dagligdags makeup har set bedre dage, men det er også ok, har brugt den næsten hver dag i 2 år. Så der skulle jeg have noget nyt. Det kan være lidt vanskeligt for mig, idet min lyse hud begrænser valget af makeup - hverken for mørk eller for lys. Helst ikke de kolde farver og gerne et godt mærke, da de holder bedre og er mere hudvenlige. Det blev til denne smukke palette fra Clarins og de passer mig fantastisk, skal blot passe på med den mørke.

Så har jeg også været til frisøren og har fået taget 10-15 cm af, så nu er håret bare normalt langt og ikke helt ned til lænden.

Hvis du er holdt med så langt, så vil du sikkert tænke hvorfor alle disse ting...det er simpelthen fordi jeg har fået en ansættelse med løntilskud og skal derfor starte på arbejde d. 24 september efter lidt over 1,5 år uden arbejde. Jeg glæder mig til at bruge mit hoved, min faglighed og have andre ting at gå op i end det herhjemme. Jeg glæder mig til at få erfaring, kolleger og noget at stå op til hver dag. Så min to-do liste skal fræses igennem i næste uge og så glæder jeg mig bare som et lille barn til det bliver mandag :)

2 kommentarer:

  1. Tillykke Anne! Ja, så fortjener du da også noget forkælelse - håber, at du bliver rigtig glad for jobbet og at det også kan føre til et rigtig job!

    Forøvrigt - jeg bor jo lige ved siden af den farlige lagersalgsbutik på Trøjborg(men er dygtig til at gå forbi de fleste gange ...) Du må sige til, hvis du kommer på disse kanter igen så skal jeg nok give kaffe :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak. Håber også det fører til noget, men om ikke andet, så giver det erfaring og det kan måske give mig bedre kort på hånden fremadrettet ;-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...