fredag den 7. september 2012

Give Away.....100 fast læsere (lidt forsinket)

Min blog har rundet de 100 faste læsere og det er super fedt. Lækkert med kommentarer og inspiration. Fedt I følger med og derfor skal I forkæles med en lille give away.



Inspireret af de seneste posteringer, så må det da vist være en bluse jeg udlodder i str. 56-128 og valgfrit mellem de viste farver. Reglerne er som følger:
1 lod for kommentar
3 lodder for kommentar + fastlæser
5 lodder for kommentar + fastlæser + billedlink i din sidebar til give away
For hver 50 lodder der kommer i puljen, udloves "sidegevinster".
Hele herligheden trækkes d. 3 oktober på vores bryllupsdag :)
HUSK at skrive hvor mange lodder du deltager med og hvis du ikke har en blog, så skriv din mail, så jeg kan komme i kontakt med dig :)

59 kommentarer:

  1. jeg deltager ikke :)

    men har lagt din give away her

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  2. Jeg bliver jo selvfølgelig nødt til at deltage med 5 lodder... Er jeg heldig, så skal den være brun eller rød og i en str 86...
    Så er der styr på det :0)

    SvarSlet
  3. jeg må da have 5 lodder, en i grøn str. 4 år til mit barnebarn, hvis jegskulle vinde:)

    SvarSlet
  4. JEg vil da rigtig gerne have 3 lodder, og er til str. 80 i grøn eller brun :D

    SvarSlet
  5. Uha, den er jeg bestemt også med på med 5 lodder. Hvis jeg vinder ønsker jeg mig gul i str 74 ;-)

    SvarSlet
  6. Jeg er med på fem lodder. Vil rigtig gerne have en i grøn i en str 98 :)

    SvarSlet
  7. Jeg vil gerne være med på 5 lodder.
    Hvis jeg er heldig ønsker jeg mig en i grøn i str. 3 år.

    SvarSlet
  8. Jeg vil meget gerne deltage med 5 lodder og skulle jeg være heldig vil jeg meget gerne have bluse i grøn eller brun i str 104:-)

    SvarSlet
  9. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder :-)

    SvarSlet
  10. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.

    SvarSlet
  11. Tillykke med de mange faste læsere! Jeg er helt sikkert med på 5 lodder!
    Er helt vild med både den grønne og den brune!

    SvarSlet
  12. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :-D

    SvarSlet
  13. Jeg er da med på 3 lodder...

    SvarSlet
  14. Øj, jeg krydser med 1 lod fingre for en gul i str. 98 :-D


    Sommerhilsener,
    Maja

    Conner✩s Nest...♥

    SvarSlet
  15. et lod til mig - tak:-) humlebi28@gmail.com

    vh. Mette

    SvarSlet
  16. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder - vil gerne vinde sådan en fin bluse i grøn i str. 92 :)

    SvarSlet
  17. Jeg deltager da så meget... Med 5 lodsedler når jeg lige kommer til computeren ;)

    Farve... Hmm det er svært, for de er jo alle så fine. Det skaldet lige tænke over, hvis jeg bliver den heldige vinder ;)

    SvarSlet
  18. Tillykke med alle se faste læsere!!
    Jeg vil meget gerne være med på 3 lodder.
    Hvis jeg er så heldig at vinde skal det være str 68 i grøn, tror jeg. Den vil nok passe rigtig godt til vores kommende lille dreng:)
    Kram

    SvarSlet
  19. Jeg vil gerne - meget gerne - deltage med 3 lodder. Min søn ønsker sig meget en brun kløver bluse med gule kanter i str 98 :)

    SvarSlet
  20. Og så ser jeg jo lige, at du er Anne som i Anne Kjær, jeg har gået på gym med :) Hvorfor har jeg ikke set din fine blog før? Nu er jeg i hvert fald fast læser :) Kig gerne ind til mig også :)

    SvarSlet
  21. I would like to play.
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett
    5 lodder

    SvarSlet
  22. 3 lodder :-)

    Julmahl@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Sikke en fik give-away. :) Jeg vil gerne være med på 5 lodder.

    SvarSlet
  24. Hvor er det nogle fine stoffer:-) Jeg vil meget gerne være med - et lod.

    KH Regitze
    reg.engelhardt(a)gmail.com

    SvarSlet
  25. Åh hvor er det en fin bluse, den vil jeg gerne vinde :) Bliver jeg den heldige må den gerne være brun eller grøn og i str. 98. 5 lodder snupper jeg!

    SvarSlet
  26. Faldt over din blog og meldte mig straks som fast læser ...
    Hvor laver du nogle lækre ting.
    Hvis jeg har et af de heldige 3 lodder så ønsker Juliab sig en i grøn eller brun i str 122

    SvarSlet
  27. 1 lille lod fra mig. Har ingen blog men Jens Peter ville se så godt ud i en brun str. 86 :)

    SvarSlet
  28. Det stof er så fint! 5 lodder til mig, tak, og krydser fingre for en bluse i str. 104 med grønne kløvere :-)

    SvarSlet
  29. 3 lodder til mig :o) Hvis jeg er heldig skal den være grøn i str. 128 ;o)
    Mvh. katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  30. jeg nupper 5 lodder!

    Kig forbi min gavekort giveaway med 5 vindere

    SvarSlet
  31. Deltager med 3 lodder og ville elske en brun kløver i str 104

    SvarSlet
  32. DEltager med et lod og ville være dejligt at vinde den grønne i str 98. Dortheo@mail.dk

    SvarSlet
  33. Hvor fine trøjer, der symbolsk udtrækkes på din bryllupsdag - med et lod krydser jeg fingre for at vinde en kærlighedsrød udgave i str. 128:) Hilsen Marlene - 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  34. Jag är gärna med, jag tar 1 lott.
    Har jag turen att vinna vill jag ha en grön i strl 98

    SvarSlet
  35. Jeg snupper 5 lodder og håber jeg er heldig ... og hvis jeg vinder ønsker jeg mig en gul bluse til den store Prinsesse i str. 110

    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  36. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder... :-)
    Hvis jeg skulle være heldig må det blive den gule i str. 104 - tak :-)

    SvarSlet
  37. Jeg deltager med 3 lodder.

    Jeg drømmer om en trøje i str. 104 i gul eller brun. Så kan den nemlig bruges af min store lækre dreng og efterfølgende af hans to småsøstre :)

    Skøn blog!

    nina_hodja@hotmail.com

    SvarSlet
  38. Fantalastisk give away! Uh, sådan en gul én i str. 116 ville passe rigtig godt til min skønne dreng. :) 5 lodder.

    SvarSlet
  39. Skøn give away... jeg deltager med 5 lodder og skynder mig at smide dit billede på min blog... Valget vil blive svært men vil stå mellem gul, rød eller brun :)

    SvarSlet
  40. 5 lodder til mig.

    se mig give away også hvis du har lyst.

    www.annasmorblogger.blogspot.com

    SvarSlet
  41. Super lækker give away, deltager med 3 lodder og krydser fingre :)

    SvarSlet
  42. Vil meget gerne deltage med 5 store lodder.
    Og er jeg heldig skal det være str.62 - 74. Så vælger du hvad størrelse du helst vil sy ;o). Der er jo noget at vælge mellem ;o)
    Og meget gerne i brun eller gul ;o)

    SvarSlet
  43. Prøver lykken med 5 lodder - håber at det bliver mig der vinder! :o)
    Vh Elena

    SvarSlet
  44. Snupper 5 lodder ;o) Så fin en trøje må vi da eje ;o)

    SvarSlet
  45. Desværre kun et lod ... Ville elske en istr56 i brun til min oktober baby..
    Line@uhrefriskole.dk

    SvarSlet
  46. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  47. 3 lodder på en grøn i str. 86. Fedt stof hvor mon du finder det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også fundet i citystoffer i Århus ;-)

      Slet
  48. For en fin premie!
    Trekker 5 lodd!

    SvarSlet
  49. 3 lodder, tak ;-)
    Og gerne kommende ejer af en rød, gul eller grøn (det er altså ret svært at vælge) i str 4 år.
    Mvh
    Mai-Britt (maibritt.sunksen@gmail.com)

    SvarSlet
  50. 5 lodder til mig tak, glæder mig til at følge din blog.

    SvarSlet
  51. Åh jeg kan vist lige nå det :)
    3 lodder
    Ønske: Brun bluse str. 92 :)
    Åh Anne har efterhånden fulgt dig i rigtig lang tid og du laver bare sådan nogen dejlige ting. Tillykke med alle de nye faste læsere, det fortjener du.
    kh Libbie

    SvarSlet
  52. 3 lodder tak:-)
    Hvor er de bare helt utroligt fine.
    Alma ville elseke en i str 92 i smuk sol gul:-)
    Mvh
    Heidi
    hj-26@hotmail.com

    SvarSlet
  53. Jeg smider da lige et lod i puljen, her på falderebet

    SvarSlet
  54. Har været uofficiel fast læser længe, men dette er da en fin anledning til at gøre det officielt, at jeg med glæde kigger forbi :-) så jeg er med på tre lodder.

    SvarSlet
  55. Faktastisk blog du har - som jeg gerne kigger ind på flere gange om dagen :-)

    Jeg vil rigtig gerne deltage med 3 lodder

    Mvh. Kitt
    kitt@locander.dk

    SvarSlet
  56. Jeg skynder mig at deltage med 3 lodder :)
    Kig evt ind til mig og vær med i min giveaway

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...