søndag den 30. september 2012

ENDELIG færdig...

Nogle vil kunne huske at jeg i dette indlæg viste nogle puder til inspiration...og så er tiden gået og projektet er blevet henlagt indtil flere gange - der var jo længe til vi skulle flytte. Og så var der også lige nogle andre ting der var mere spændende at sy osv...men nu er de endelig færdige.






Puden i de grønne nuancer er 40x40 cm og hver firkant er 5x5 cm sammensyet, dvs. der er brugt 128 firkanter og en lynlås.



Puden i lilla nuancer er 35x60cm og her er der brugt 168 firkanter og en lynlås.



Puden i blå nuancer er 50x50 cm og her er der brugt 200 firkanter og selvfølgelig en lynlås.
Puderne er alle købt i Stof og Stil, lagenlærredet ligeså og lynlåsene stjal jeg fra de gamle pudebetræk. Jeg kan godt afsløre at det er et stort arbejde at klippe alle firkanter etc., en jeg er godt tilfreds med resultatet.

3 kommentarer:

  1. Wauw...der er super flotte, så fine farver. Godt at de blev færdige. Sikke et stort arbejde,men nu kan du nyde dem hver dag.

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Hold op Anne sikken et arbejde, men hvor er resultatet blevet fint!! Jeg har også planer om et nyt patch work projekt, men tiden står ikke stille for mig og ups der er jo også noget der skal planlægges til træf på søndag :)
    kh Libbie

    SvarSlet
  3. Nu er jeg jo selv ret glad for minifirkanter - så jeg synes jo, at de er helt fantastiske dine puder! Og ja, det er et stort arbejde med alle de små firkanter - jeg kan anbefale at skære frem for at klippe :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...