tirsdag den 28. august 2012

Sko og vinterstøvler...og HJÆLP blogland

Jeg har været på nettet til noget af det sidste skoudsalg der var og fandt disse lukkede sko og goretex støvler. De passer perfekt og jeg er godt tilfreds med de sparede penge :) Så nu kan vinteren bare komme...vi er beredt :)



Om 3 ugers tid skal jeg i en weekend have besøg af min ældste nevø på 10 år og samtidigt have min egen søn på 1 år. I løbet af sådan en weekend skal der jo ske noget, men HVAD finder jeg på? GODE FORSLAG? Det er lidt nemmere med pigerne, for der kan vi tegne og klippe klistre...men hvad med en dreng...hmm. Og det skal enten være noget vi kan lave i Antons lur eller om aftenen eller også skal han kunne være med. Vi har ikke bil, så det er cykelafstand/bus i Århus...HJÆLP...

2 kommentarer:

  1. Legeland Århus har vi været en enkelt gang - det tænker jeg kunne være et hit ved begge? Ellers er der jo også svømmehaller?

    SvarSlet
    Svar
    1. Lækre indkøb forresten - har selv lidt svært ved at komme igang - måske fordi jeg ikke er færdig med sensommeren endnu ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...