fredag den 3. august 2012

Sjov med masking tape

Min skønne niece har været her et par dage i sommerferien og så skal der jo lidt kreativt til, så vi var en tur i Panduro Hobby. Her fandt vi masking tape på tilbud - så det kunne der jo komme lidt sjov ud af. Som de nybegyndere vi er startede vi med noget helt grundlæggende - at beklæde en fotoramme og her er resultaterne:


Rammen med billedet i er af Anton fra den første tid i hans liv. Den har nu fået plads på hylderne på en af vores nyophængte bogkasser (den sidste del af indretningen tager altid længere tid).

6 kommentarer:

  1. Sikke en hyggelig ting at lave i ferien:-)

    SvarSlet
  2. Det er fedt at se hvad masking tape kan bruges til. Jeg er også ny ud i maksing tape og har netop bestilt noget på nettet, som jeg trippende venter på.
    Jeg er ny i blogland og synes din blog er meget inpirerende. Jeg melder mig fluks som fast læser. Du er velkommen til at kigge forbi min blog :-)
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til...dejligt du finder det inspirerende :-)

      Slet
  3. Hvor er det nemmest og billigst at købe masking tape ? Har ledt og ledt :)
    Desuden ser det rigtig godt ud det du har lavet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har købt i Panduro Hobby og lidt i Søstrene Grene...men de findes utroligt mange steder på nettet, så det er bare at søge ;-)

      Slet
  4. Hello! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be ok. I'm definitely enjoying your blog
    and look forward to new updates.

    Have a look at my web blog ... laser cellulite treatment

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...