onsdag den 26. september 2012

Så kom der gang i jersey'en

Med det nye nummer af Ottobre (hvor der er en raglantrøje, jeg gerne ville lave) og belæsset med stof, så er det jo bare at komme igang. Jeg har altid været glad for bodyer til bettemanden og han bruger dem flittigt, men han er i str. 92 og det er ved at være svært at få bodyer der sidder godt, med den rigtige hals. Så jeg er begyndt at tage konsekvensen af det og begynder at gå over til at han bruger bluser...og så skal der jo syes nogle.




Som altid når jeg syr en bluse første gang, er det lidt en tester af mønsteret. Fin pasform, men lidt stor i halsen og Anton er lidt længere fra brystet og opefter, så den sidder til under armene. Men det bliver rettet til næste omgang :)

4 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet fin. :) Jeg er så vild med det fine stof. Har selv indkøbt til en trøje til Emilie, så må snart igang med den.

    SvarSlet
  2. er fuldstændig vild med det stof:-)

    SvarSlet
  3. Den er rigtig fin - og fedt stof! :) I øvrigt kender jeg godt det med at det sidder til under armene - har en lille tyksak herhjemme. :)

    SvarSlet
  4. Hvor er den blevet lækker - det stof er altså bare et hit og jeg synes generelt man kan finde rigtig meget fint jersey for tiden.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...