tirsdag den 14. august 2012

Så er Chris også kommet hjem til os og har efterladt sine bukser

Flere steder i blogland har jeg set disse fine bukser, så nu ville jeg også igang. De er syet i navyblåt isoli og kortet lidt af i benene i str. 86. De passer ham perfekt. Første gang jeg syr noget er altid en test og så kan tilretning eller detaljer komme i næste forsøg. Men bare rolig, der er mere stof at lege med...more to come :)


Beklager detaljerne ikke er så tydelige, men kameraet ville ikke rigtigt makke ret...

1 kommentar:

  1. Tillykke med familieforøgelsen (Chris). Det er nogle rigtig søde bukser, men jeg synes bare, at der er lige rigeligt stof fortil i skridtet. Næste gang syr jeg dem en smule ind der. Men fine og behagelige, det er de!!!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...