mandag den 6. august 2012

Ledighed er roden til alt ondt...men godt for stofsælgere :)

Efter barslen er sluttet har det endnu ikke været muligt for mig at få et arbejde, hvilket irriterer mig, men der er desværre ikke så meget at gøre ved det. Og nu hvor vi er ved at være godt på plads i huset, ja så skal jeg jo have noget andet at give mig til. Inden barslen sluttede fik jeg opbrugt alt mit jersey, men nu har jeg fået købt mig noget nyt...og noget andet :)
Det fine jersey med kløvere og giraffer måtter jeg liiige købe lidt af, men kun en halv meter af hver til fine bluser.


Og så har jeg købt Chris mønsteret fra Stof2000, så der er købt stræk cowboystof og navyblå isoli (men det kan man ikke rigtigt se at det er på billedet)


Så har jeg købt noget rib, til bluser og lidt til gemmerne.


Reststof i StofogStil, som bliver til en nederdel og noget mere jeg endnu ikke ved.


Så har jeg købt bævernylon til et overraskelsesprojekt, som I får meget mere at høre om, når jeg kommer igang :)


Og så i den stofbutik jeg tidligere har fundet stof til halv pris i Odder, fandt jeg også dette til 30 kr meteren, så de skal også blive til en hyggebuks til Anton.


Så er det bare med at komme igang og få syet noget, men idag er bettemanden hjemme og småsyg - og vi får de næste par dage besøg af min yngste niece, så måske skal vi hygge og være kreative sammen...:)

8 kommentarer:

  1. Hold da op Anne!! Nu skal du rigtig-nok i gang :)
    Glæder mig til at se dine fine kreationer

    SvarSlet
  2. Damn! Jeg har lige været i Odder....anede ikke at der var en stofbutik.....

    SvarSlet
  3. Ja, nogle gange skal stof lageret jo fyldes op. Koste hvad det vil :)

    Hvor har du købt det fine fine stof med kløvere? Har set det flere steder her i blog-land efterhånden, men ingen butikker...

    kh Ditte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er købt i citystoffer i Århus på Park Alle....de har ALTID fantastiske stoffer og det er der i DK jeg køber alt mit sjove stof og basisstoffer køber jeg i stof2000 og stofogstil.

      Slet
    2. Tak for tippet. Har lige været inde på deres hjemmeside. Ak, sikke nogle fine sager de sælger. Men synes nu også de forstår at tage penge for det.
      Nu må vi se om jeg bliver fristet på et tidspunkt - bliver nemlig også snart ledig/jobsøgende :)

      Slet
  4. nøj hvor er den jersey med girafferne skøn, hvor har du købt den henne?
    KH Micha

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ogå købt i citystoffer i Århus på Park Alle...lækkert sted :-)

      Slet
    2. suk der er langt :) men skønt det er det altså :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...