onsdag den 26. september 2012

Endnu en bluse...med tilretning

Så blev mønsteret rettet lidt til og saksen kom i det smukke brune kløvermønster...




Jeg overvejede at lave karrygul kant istedet for den brune, men havde lyst til en lidt downdressed bluse, så det blev med brun rib. Halsen passede bedre denne gang og fra bryst og opefter...så nu er det bare at komme igang :)

Nu er der jo kommet en masse faste læsere og jeg har rundet de 100, så skal der vist skydes gang i en give away...men hvad skal det være. Har overvejet en hæklet hængekurv i hvid eller måske en bluse jeg syr eller en lækker Street hue....eller...hvad tænker du - hvad ville du gerne have fingrene i?

8 kommentarer:

  1. Ihhh en hæklet hængekurv står jeg lige og mangler til vores meget lille badeværelse, hvor der ikke er nogle skabe...
    Super fin bluse og hvem elsker ikke kløverne.. :)

    SvarSlet
  2. Rigtig dejlig bluse i skønt stof. Har selv overvejet at købe netop dette stof, men er bange for at det hurtigt ser forvasket ud. Hvad er din erfaring?
    Jeg blev nemlig slemt skuffet, med noget lilla jersey med aber på. To gange i vask og så var der hverken meget lilla eller aber tilbage..

    Mvh. Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi får pt vasket tøj hjemme hos min mor, da vores vaskemaskine er koblet fra. men efter første vask syntes jeg det holder fint, men der går lige lidt tid inden den kommer i brug og bliver vasket...forsøger at huske af vende tilbage ;-)

      Slet
    2. Så er den blevet vasket flere gange og jeg syntes den fint holder farve...jeg er godt tilfreds :-)

      Slet
  3. Jeg synes at det er en meget fin bluse. Og synes self. også at det skal være det vi skal vinde.

    SvarSlet
  4. Sikke en fin bluse. Hvor er det skønne som fra?
    Mvh Lisbeth

    SvarSlet
  5. Stoffet er købt i Citystoffer i Århus og de har en masse fint stof....jeg bliver altid fristet derinde ;-)

    SvarSlet
  6. Elsker kløverne :) Denne var veldig fin :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...