onsdag den 26. september 2012

Chris drysser sine busker rundt omkring

Så har Chris været forbi igen, denne gang i en tyndere udgave i jersey (tynd jersey) - perfekt til hyggebukser til en søndag morgen eller sådan noget. Jeg så selvsammen bukser i en stribet i hvid og blåstribet (kan selvfølgelig ikke finde indlægget igen), så med stor inspiration herfra (tak for det), fandt jeg noget stribet stof, så jeg kunne vende stoffet på samme måde...og de er blevet super fede og lige som de skulle :)





6 kommentarer:

  1. De er skønne med striber på kryds og tværs. Og sikke en skøn lommedetalje :-) Det mønster skal jeg vist også have fingre i.
    Kh Line

    SvarSlet
  2. Altså, hvor er de fine. Men hvem er Chris og hvor er mønstret fra??? ;-) khemilie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak...Mønsteret hedder Chris og er fra Stof2000.

      Slet
    2. he he ... NU er jeg med! Kunne slet ikke regne den ud ...

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...