onsdag den 26. september 2012

Body og rester

Så skulle der bruges det sidste af det dejlige stof, så det blev sammensat med en varm gul rib og en mint blå/grøn til en lækker kortærmet body. Jeg er rigtigt godt tilfreds med den og syntes den er blevet godt, selvom jeg normalt foretrækker en body i samme stof.






Det sidste af stoffet blev til en savlsmæk, for dem er der stadig meget brug for i perioder :)




Og jeg må jo desværre sige at jeg ar snydt, for indlægget er lavet før vi flyttede og det er først idag, at internettet er kommet op og køre, men computeren er endnu ikke sat op og jeg kan derfor ikke overføre billeder. Der er så mange indlæg der venter, billeder jeg skal vise, lækkert stof der skriger på at blive syet i...men også et hjem der skal på plads...;-)

6 kommentarer:

  1. Sikke dog en fin body. Vil så gerne forsøge mig med en body, men frygter at det er bøvlet?
    Og fin blog, har meldt mig som fast:-) Er selv med i Boys Month, og altid godt med noget inspiration!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har jo lavet en DIY på en body du kan følge. Jeg syntes ikke det er mere bøvlet end bluser eller lignende...det handler mest om at have den/de rette maskiner. Og velkommen til, dejligt du har lyst til at følge bloggen...;-)

      Slet
  2. hej, sikken en fin blog! melder mig også til læserskaren, og glæder mig til at følge med og blive inspireret!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen velkommen skal du være og håber jeg kan leve op til det og inspirere dig...;-)

      Slet
  3. Kjempefin body, stoffene passet godt sammen!

    SvarSlet
  4. Sikke fine sager du har syet, farverne passer rigtig godt sammen.
    Jeg er lidt misundelig på jer der mestre kunsten at sy. Må indrømme sidst jeg satte mig til min symaskine for at sy en lille lynlås i en hæklet korsmetikpung var min symaskine nær endt ude i haven ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...