tirsdag den 31. juli 2012

BM indlæg...første og på sidste dag....hmm

I denne måned har der været Boys Month og eg glædede mig rigtigt meget til at deltage og havde planlagt flere indlæg. Havde købt stof og taget symaskinen med hjem til mine forældre, da vi skulle bo der - for jeg fik jo masser af tid ;-) Men så fik bettemanden skoldkopper og pludseligt skulle vi flytte...og så lige det ene og det andet. Nu har jeg endeligt fået presset lidt sytid ind og fået første projekt færdigt. 


Jeg havde tænkt at den fine abetrøje kunne være fine sammen med Livie og Luca elefant futterne, som Anton har testet...en lille zoo :-) Han er rigtigt begyndt at gå og de giver en god støtte til foden, så de har været helt perfekte.'
Ja mønsteret kender I - det er fra Ottobre 1/2012 og HER er flere eksempler på trøjer jeg har lavet. Denne udgave er lavet i almindelig jersey og fungerer derfor perfekt som tynd trøje over en body.

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...