onsdag den 11. juli 2012

Anton tester Levie og Luca (en uge forsvandt)

Kan man påråbe sig ammehjerne, når man ikke har ammet i et halvt år? Nok næppe...der skulle jo laves et indlæg om de futter Anton tester efter 14 dage...men regne kan jeg åbenbart ikke. Der forsvandt lige en uge og jeg vidste godt at jeg skulle lave det torsdag/fredag i denne uge, men blev så lige påmindet om at det var i sidste uge...ups.

Nå men til skoene:


Nu hvor Anton har gået med dem i knap 3 uger, så har de udvidet sig lidt, som læder jo gør. Så indimellem når har lige får sat skoen på en kant, så kan han vride den af. Men det er nu ikke noget der irriterer, for det er jo blot en del af det, at de tager skoene af :)


Det er jo indendørs futter, men hvsi en dør er åben, så ser Anton sit snit til at stikke af og opleve verden...så de har været i grus, på græs, på asfalt og i sandkase, så det bærer de måske lidt præg af, for de er blevet slidt. Især de fine detaljer har fået slid...ja undskyld nedenstående billede, men jeg kan ikke vende det (who knows why).


Her kan man se et close-up af de fine detaljer på snablen og stødtænderne, som er meget slidte, men det er også de mest sårbare.


Jeg er meget glad for pasformen og syntes de er rigtig gode (at de bliver slidt er jo kun et udtryk for en aktiv dreng :))

1 kommentar:

  1. Hvor er det godt at se, at han giver den gas i elefantfutterne :-) Og dejligt med en aktiv dreng og en tilfreds mor :-) Tak for et godt indlæg!

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...