mandag den 18. juni 2012

Stof, stof og atter stof...don't look

Så har jeg gjort det igen...har bestilt stof på dawanda (en side der minder meget om etsy, men fås i fransk og tysk udgave også). Jeg har bestilt der før og hos Takatuka og hun har det lækreste stof...nedenfor er det jeg har bestilt













Men jeg valgte også en masse fra, som f.eks disse:




























Og havde jeg haft en pige, så skulle hun have haft disse:








Uha det er et farligt sted og har stadig stof jeg gerne vil have, men man skal ikke have købt for meget så det bare ligger. Men jeg er nu stolt, for jeg kom næsten i bund med jersey stof da jeg lavede Antons sommertøj. Det eneste minus ved dawanda er at man lige skal have pudset sit tyske af, for der er stoffet billigere og fragten også... ;-)

6 kommentarer:

  1. Får vi nogen sinde stof nok???????
    Jeg er da helt syg med det blå med vikingerne....
    Mon jeg tør bevæge mig derind :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også ret vild med designet med Vikingerne...der er et eller andet nordisk over det ;-) Men det må blive næste gang. Pas på, det er et farligt sted...:-)

      Slet
  2. Puha, skønne stoffer, jeg tør ikke gå derind lige nu, for bliver helt sikkert fristet :)

    Kh

    SvarSlet
  3. Hvis du ikke har set det, er der også en engelsk version af siden. Prøvede at sammenligne nogle af de stoffer der var begge steder og priserne er ikke altid den samme. Porto ha jeg ikke kigget på. Men på den engelske kan du i hvert fald læse hvad de skriver, så du ikke får noget forkert (hvis det også findes der). Og så lige et øv, nu er der så endnu et sted med lækre sager jeg skal nærstudere og blive (endnu) fattigere af.
    :D

    SvarSlet
  4. Do you have anymore of the blue vikings fabric? I cannot find it anywhere!!

    SvarSlet
    Svar
    1. I don't have anymore and I can't find it in blue, but in green and grey there is several possibilities, here are the links to a few:

      http://www.shop-020.de/shop2/index.php?user=Lieblingsstuecke&so=&offset=60&hkat=146&skat=148

      http://de.dawanda.com/search?as=0&category_id=8&page=1&q=jersey+wikinger

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...