tirsdag den 26. juni 2012

Sygdom og flytning






Så fandt skoldkopperne vej til Anton og godt at han får dem nu, men nej hvor en forfærdelig nat. Skoldkopper, lidt feber og kindtand der brød igennem. Så den stod på klynk og uro i flere timer. Så jeg har været lidt klatøjet idag. Men jeg skulle heldigvis bare til a-kassemøde idag, hvor jeg fik den info jeg også fik 3 gange før barslen....så no news there.
Vi overtager hus på søndag og vi GLÆDER os...det bliver så fedt og drømmene kan blive virkelige :-) Så Anton skal være klar til vuggestue på mandag, for mor og far skal lave hus ;-)
Billedet er fra weekenden på Fyn med hele min familie - 16 mand høj fra Anton og op til hans bedstefar...hygge ;-)

3 kommentarer:

  1. Rigtig god bedring med Anton, håber han hurtig er over det.
    Hvor fedt at I får nøglerne til huset på søndag, skønt når nogle af drømmene går i opfyldelse :)
    Kh

    SvarSlet
  2. God bedring og pøj pøj med huset :-)

    SvarSlet
  3. God bedring - og arbejdslyst med huset ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...