torsdag den 28. juni 2012

Hæklet hængekurv i zpagetti

Efter jeg blev færdig med mit tæppe i Zpagetti var der rester af garnet tilbage og det blev til nedenstående hængekurv - opskriften finder du her. Jeg har dog lavet lidt ændringer i min version.



Jeg har jo set rundt i blogland at den bedste måde at vise den frem på er med tørklæder i - for hvilken kvinde har ikke lige nogle tørklæder til at fylde den op ;)






Opskriften siger dog at der skal bruges et helt nøgle garn, hvilket ikke var nødvendigt for mig, men det kan jo være fordi jeg hækler meget stramt. Jeg har flere rester, så mon ikke de skal bruges til noget lignende :)

Ja det kan da være at jeg skal udlove en hæklet hængekurv i hvid som give away fejring af at jeg nu er kommet op på 100 fantastiske læsere...det er da fedt. Den skal bare lige hækles først og vi overtager jo nøglerne på søndag, bestiller garderobeløsning i Kvik mandag + kigger på sofa (evt. køber), banker hele gulvet op i gangen tirsdag, og alt det løse med at flytte ind i et nyt hus og i næste weekend fejrer vi Antons 1 års fødselsdag for henholdsvis svigerfamilie lørdag og min familie søndag ( ja selvom det er et større hus, så har vi altså ikke plads til 25 personer på en gang)...jo jo, der er nok at tage sig til, men jeg glæder mig helt vildt....og så har jeg også købt nyt stof både i Tyskland og i Danmark. Og har flere indlæg at vise...uhh clifhanger :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...