tirsdag den 12. juni 2012

Flytteri

Der har været lidt stille på bloggen på det seneste og det er der god grund til. Jeg har haft travlt med at pakke alting ned og gøre klar til flytning...men alting skulle ikke pakkes, for vi skulle lige tage fra til de 3 uger vi skal bo hos mine forældre indtil vi kan overtage huset. Glæder os, nyder tiden, med det er også lidt stressende...




Sådan ser vores liv ud pakket sammen i et opbevaringsrum...beklager billedkvaliteten, men belysningen var ligesom ikke den bedste til mit "fantastiske" mobilkamera...;-)

2 kommentarer:

  1. En smule belastende at bo i kasser synes du ikke :)
    Det gjorde jeg jo med 2 børn i 1 år hos mine forældre....! Lidt af en prøvelse, men jeg tror på at vi er blevet stærke af det.
    Det bliver godt, I know
    kh

    SvarSlet
  2. Ja et helt år er lang tid...det her er til at se en ende på. Men ja det bliver SÅ godt at overtaget EGET hus ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...