lørdag den 16. juni 2012

70 firkanter og så skal det sys sammen

Ja så er jeg kommet så vidt at de 70 firkanter er færdige og alle ender er hæftet :-) Ja det går jo stærkt når man bor hos mor og far og man har masser af tid om aftenen :-)



Sådan ser de ud....lækre farver og det ekstra garn jeg købte ved YarnFreak gjorde det lige helt perfekt. Så skal det hele blot syes sammen og der skal hækles en kant på.
Det er en smagssag hvad man foretrækker, men jeg kan bedst lide at sy dem sammen fremfor at hækle. Hvis man hækler dem sammen, syntes jeg én farve bliver for dominerende og her skal det bare være et farveorgie.

3 kommentarer:

  1. Super fede farver du har haft gang i der, glæder mig til at se det færdige resultat.
    God lørdag
    Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak...er også selv meget tilfreds med farveudvalget. Der skal nok komme updates med det færdige resultat, men først når vi flytter, for jeg kan ikke overføre billeder til IPad og dens kamera er ikke specielt godt...god lørdag til dig også ;-)

      Slet
  2. Hvor ser det bare godt ud. Jeg får helt lyst til at lave et tæppe magen til. Det må blive næste projekt :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...