fredag den 18. maj 2012

Vuggestue, flytning og alt det andet

Det er bare gået super godt med at køre Anton ind i vuggestue - ikke noget pyller eller brok. De siger at han er nem og glad...hvad kan man så ønske mere :-) Og mor får sin motion med at cykle knægten frem og tilbage, tvær over Århus, så det bliver 24 km om dagen i kuperet terræn. Så lårmusklerne bliver trænet, jeg taber mig/bliver mere fit og så syntes jeg generelt at jeg lugter, men det er mest fordi det er hårdt at cykle turen.





En dreng i fuldt gear til cykelturen og nedenunder en meget træt dreng på vej hjem en dag - selvom det pissede ned ænsede han ingenting.




Dagen idag har vi holdt fri, da vuggestuen er lukket. Så istedet har sønnike været med mig i Flugger og købe maling etc. til at male lejligheden og BabySam for at købe klapvogn (de har nemlig tilbud i denne weekend på et bestemt mærke). Silvan skulle vi også lige i for at købe lidt flere flyttekasser og tilsidst ud og købe ind til weekenden. Anton er gået omkuld og nu laver jeg en overspringshandling for ikke at skulle ned og hente alle de ting jeg har købt med op til 4. sal. Hellere vente og lade manden hjælpe lidt ;-)

Så det kreative ligger brak for tiden, for der skal laves en masse praktiske ting og der skal holdes styr på alle de løser ender såsom folk til at hjælpe med at flytte, opbevaringsrum, forsikringer, hvad skal vi have gjort inden vi flytter osv. og så midt i alt det skulle jeg jo også gerne have mig et job. Var til jobsamtale onsdag og håber MEGET at det bliver mit job, men jeg er jo ikke sikker, så der skal stadig sendes ansøgninger ud. Og hvis jeg ikke får job, så skal jeg igang med aktivering så snart barslen slutter...puha...godt man ikke stresser så nemt ;-)

2 kommentarer:

  1. Hvor er han bare sød den lille Anton. Kan godt forstå han er lidt træt efter en dag i vuggestuen med mange nye indtryk.

    SvarSlet
  2. Hvor er han bare sød den lille Anton. Kan godt forstå han er lidt træt efter en dag i vuggestuen med mange nye indtryk.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...