fredag den 25. maj 2012

Pinsesol, sommerhus, grill...need I say more

Så starter weekenden snart og den står på høj sol, sommerhus ved vesterhavet, gode venner, grill og ren afslapning. For længe siden sagde jeg til min mand, at jeg gerne ville i sommerhus når alt det med min bror var afgjort - jeg var træt og trængte til at slappe af i mine forældres sommerhus. Nu er det jo ved at være noget tid siden, at min bror døde, men energien skulle lige være der og det praktiske skulle gå op...men nu skal vi afsted og vi kunne vist ikke have planlagt et bedre tidspunkt. Lige så pludseligt som sommeren kom, lige så pludseligt opdagede jeg, at Anton ikke havde nok shorts, så det måtte jeg lige gøre noget ved. De er syet efter denne opskrift, dog kortet en del af til hans korte ben.



Da disse vidundere så var syet tænkte jeg, at stribede shorts ikke dur til mønstrede bodyer, så derfor blev der også lige kreeret en sådan. Så nu er der et lille sæt.

Alle gode intentioner faldt dog til jorden igår, da jeg hentede Anton i vuggestue og de fortalte, at han havde været helt fra den indtil de tog alt tøj af ham og lod ham rende rundt i ble, så blev han god igen. Så han havde lånt en undertrøje og var ellers bare i ble. Så selv en kortærmet body var for varm til bettemanden. Så tjuhej i HogM og købe undertrøjer til ham...lidt til den løse side passede str. 2-4 år ham med hans lange krop. Så idag er han sendt afsted med solhat, shorts og undertrøje, så må vi se hvordan det går idag :)

God pinse til jer alle...

1 kommentar:

  1. ja, den varme er altså ikke altid så rar for de små poder... :) her er det også et problem, men primært om natten, for søren da hvor kan de sove elendigt.. men så må man jo tage sig en lur om dagen så længe det kan lade sig gøre. :)

    ha en dejlig pinseferie.. :)

    kh Marianne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...