tirsdag den 22. maj 2012

Lejligheden er halv (fyldt eller tom?)...

Vi er godt igang med at pakke ned og det der mangler er hovedsageligt køkken, Antons legesager og vores tøj. Så lejligheden byder på stablet kasser - rød til de stærke, grøn skal man passe på og ingen farver er for alle.


Vores hylder er tomme og de fleste ting er pakket ned. (vi har forresten selv lavet disse hyldemøbler, med god hjælp fra min fars værktøj).


Jeg glæder mig sådan til at flytte og jeg syntes tiden flyver afsted, så jeg ikke rigtigt når de ting jeg gerne ville. Jeg ville gerne sy mere (har mange projekter der venter), jeg ville gerne blogge mere, bage mere, pakke mere ned og alt det andet. Vi flytter og maler weekenden d. 8-10 juni og overtager huset d. 1 juli. I den mellemliggende periode bor vi hos mine forældre - så der skal jo også lige tages udstyr fra, tøj, legetøj etc. så vi kan bruge det de knap 3 uger vi er der. Puuuuhhh...så er det da godt at min cykel punkterede idag, så jeg kunne bruge tid på den fremfor alle de andre ting jeg skal nå...:)

1 kommentar:

  1. Kære Anne
    Hvor er det vildt! Sikke en masse kasser. Så får du sikkert også godt ryddet op og sorteret :)
    Pøj pøj med det hele.
    kh Libbie

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...