onsdag den 16. maj 2012

Kill your darlings vol III

Har virkeligt forelsket mig i stof fra Hamburger Liebe, men det handler jo også om at få dem brugt. Så det blev til en sommerdragt mere til Bettemanden...nu er jeg også snart ved at have brugt mit lager af jersey, men det er jo blot en undskyldning for at købe mere :)

Jeg har været til samtale idag til et job, som jeg virkeligt håber at jeg får, for det ville være SÅ fedt. Det lyder utroligt spændende og jeg får mulighed for at arbejdet rimeligt bredt og få en masse erfaring. Så skal jeg jo blot lige vente tålmodigt til jeg hører tilbage om det er mig de vil have. Uhhh hvor ville det være fedt at få et job og ikke skulle ud i den endeløse kø af folk uden særlig erfaring, uden job og i aktivering...det er lige så det løber koldt ned at rygge ved ordet AKTIVERING. Send gode tanker min vej for at jeg får jobbet...

1 kommentar:

  1. Det bliver en velklædt lille herre ;-)

    Krydser fingre for at du får jobbet ......

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...