onsdag den 26. september 2012

Kill your darlings vol. II

Dette stof blev købt til første hættetrøje jeg lavede og fordi stoffet var så fint, så har det ligget i gemmerne til noget godt, men omvendt må man jo sige at der ikke kommer noget godt ud af stoffet hvis det ikke bliver brugt. Så hermed en tilføjelse til bettemandens sommergarderobe - ja så skal vejret jo bare blive lidt bedre.



Vi har lige afsluttet en "kaos" uge hvor Anton er blevet passet to gange (hvor vi har været kulturelle og set Tryllefløjten samt været til generalforsamling i kunstforeningen) manden har været på arbejde 2 gange i Kbh., hvor jeg har været alene med bettemanden og sidst men ikke mindst har vi lige været knapt et døgn ovre og passe min brors børn (deres mor er på en velfortjent ferie). Det er altid sjovt lige at se om man vil egne sig godt til at være mor til 5 børn ;-) De er simpelthen nogle skønne børn og velopdragne, så det var ikke noget problem. Så nu er der velfortjent weekend ;-)

3 kommentarer:

  1. Hvor er den bare fin. Jeg kender godt det med stof der bare ligger fordi det skal bruges til noget helt specielt...og lige pludselig er ungerne for store og man har ikke fået det brugt. :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare noget sødt stof du har :)
    - er helt vild misundelig over du kan lave sådan nogle fine body'er.

    Sabrina
    www.brineh.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har jo lavet en DIY på en body hvis du har mod på det og har det "rigtige" udstyr til det :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...