lørdag den 26. maj 2012

Ja det er jo ikke nok med et par shorts...

Så skulle der syes noget mere, for det varme vejr fortsætter jo og så tit vasker jeg heller ikke tøj. Alternativt skal Anton lære ikke at svine sig selv til...hmmm....not going to happen. Så flere stofrester er blevet brugt...

Så kan det være du kigger på billederne og tænker " Hvor er det en fin detalje med striben ned i siderne" og dertil må jeg blot sige...det var nødvendigt, for min rest af stof var ikke bred nok til mønsteret, så det er faktisk en kile og ikke pynt...men dekorativt er det og lommen sætter lige det sidste finish på.
Stoffet er rester fra min jakke, hættetrøje og body. Men nu er der altså heller ikke mere stof...ok lidt af det mønstrede, men det skal jeg nok finde noget godt at bruge til.

Vi nyder tiden i sommerhus og slapper af - så dette indlæg er forberedt på forhånd :)


3 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...