onsdag den 9. maj 2012

Gaveleg...der kom en pakke...skal du være med?

Jeg var så heldig at komme med i gaveleg hos The funky Fox, så da vi kom hjem fra weekend lå der en pakke i postkassen. Smukt dekoreret og fyldt med lækkerier...især den fine ring er jeg vild med og der var materialer med til en ring, ørestikker og en broche ;-) Der er lagt op til kreativitet og jeg skal nok få noget godt ud af den ;-)
Så skal jeg blot have fundet ud af hvad jeg skal sende tilbage.




Og så skal jeg jo starte legen på egen blog. De første 2 der melder sig med en kommentar herunder får en pakke tilsendt af mig, de sender en tilbage samt starter legen på deres egen blog - lyder det sjovt, så skynd dig at være med ;-)

4 kommentarer:

  1. åhh jeg elsker pakker... Så jeg vil gerne være med...

    SvarSlet
    Svar
    1. min mail er schroederchristina@msn.com

      Slet
  2. Jeg vil også gerne være med i pakkelegen :)

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...