onsdag den 26. september 2012

Fusionsprojekt

Min yngste bror venter sig og den glædelige nyhed fik vi kort før min ældste brors død. Midt i sorgen kan det være svært at glæde sig og samtidigt er det et nyt liv der er på vej, hvilket er det største mirakel og en stor velsignelse. Kan så godt huske tilbage, at det ikke føles som en særlig stor velsignelse når man ligger med kvalme og ventetiden er lang. Så for at muntre min svigerinde lidt op og samtidig vise hende at vi glæder os til deres lille mirakel kommer til verden, så skulle der syes en ventenederdel. Jeg har dog hverken mønster eller prøvet det før....så det blev et fusionsprojekt. Med udgangspunkt i den nederdel jeg tidligere har vist jer og lidt studeren af min egen ventenederdel, blev det til viste resultat. Den faldt i god jord og skulle efter sigende sidde perfekt på en aftenoppustet maven ;-)













2 kommentarer:

  1. Hvor er den sød og i skønne sommerfarver ;-)

    SvarSlet
  2. Hvor var det en sød tanke af dig. Jeg håber hendes kvalme fortager sig- jeg har fået to piger og der var kvalmen desværre helt indtil 8. måned begge gange. Dejligt at der er sket sådan et mirakel her efter sorgen med din bror. Knus Heidi

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...