onsdag den 26. september 2012

Body af rester

Som altid når jeg laver et mønster større laver jeg altid en prøve først, for lige at se hvordan det hele fungerer når det er syet sammen...og det gik IKKE godt, så jeg valgte simpelthen af formindske den. Det vil sige, at jeg fandt en mindre størrelse, som kunne være på den sammensyede body og lavede det hele 'en gang til, men med stor tilfredshed. Så nu skal jeg blot finde en lille dreng den passer til ;-)




Og den kvikke læser vil kunne genkende stoffet, som rester fra hættetrøje jakken ;-)

4 kommentarer:

  1. Åh det er så skide træls at fjumre i det :)
    Men resultatet er da blevet super godt Anne, kan godt lide din farvekombination :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak og ja det er irriterende at lave fejl. Alternativet til at sy en ny var at smide det ud og det var også ærgerligt, for jeg kan nemlig også rigtigt godt lide farvekombinationen ;-)

      Slet
  2. Den er godt nok blevet fin. Sigurd kan passe den jeg vandt hos dig, så den bruger vi flittigt nu :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for at høre...godt at den vækker glæde og bliver brugt ;-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...