onsdag den 11. april 2012

Babysvømning

Hver onsdag er Anton og jeg til babysvømning og det har vi været siden han var 6 uger gammel. Han ÆÆÆÆLSKER at være i vandet og hver gang vi er der tænker jeg, at nu kan han ikke blive mere vild og hver gang overrasker han mig. Idag var der lagt en flydemåtte ud fra bassinkanten og nogle meter ud...han kravlede frem og tilbage, væltede med hovedet i først og var helt vild af glæde. Og når han kommer i baderingen, er han så energisk, at han som oftest får slugt noget vand og kommer under med hovedet. Han er utrættelig og pjasker derudaf det bedste han har lært.





Her er et billede af ældre dato, hvor han lige skulle se hvad svømmelæreren lavede med det kamera ;-)

Hvis du overvejer babysvømning, så vil jeg bare opfordre dig til at gøre det...det er en hyggelig aktivitet og når han skal have skyllet shampoo ud herhjemme er der ingen brok over at få vand over øjnene ;-)

3 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud:-9

    SvarSlet
  2. jeg har også svømmet med alle 3 børn siden de var helt små. Jeg underviser i bl.a. babysvømning. Min den ældste svømmede 1000 m 6 år gammel - så det lærer også noget af at starte tidlig :)

    SvarSlet
  3. Det ser rigtig hyggeligt ud. Jeg gik også til babysvømning med min den store pige. Og jeg tror helt klart at det er derfor hun er en vandhund i dag. Min mindste på to gik jeg ikke til svømning med, og hun kan ikke fordrage vand. Så jeg tror helt klart det gør en forskel.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...