fredag den 2. marts 2012

Foråret er på vej...ny jakke/bluse

Christine fra bloggen Frkturkis er en værre én, for hun inspirerer mig til mange ting, men spørgsmålet er om man kan følge hendes tempo ;-) Til blogtræf i sidste weekend så jeg hun tog en jakke af sin søde lille dreng og jeg lurede straks på om det var hjemmesyet. Det var det ikke, men hun kunne da hurtigt fortælle mig, hvor jeg kunne finde et mønster på en lignende, for det havde hun før syet ( selvfølgelig). Og ikke nok med det, så fortalte hun også hvordan hun havde lavet én der kunne vendes...hmmm smart tænke jeg så. Så nu har jeg fået tænkt det igennem og forårets komme har sat skub i sagerne, for bettemanden sveder i sin tynde uldbluse. Så idag skulle der ske noget og jeg ville købe stof i den lokale stofbutik - som overrasker hver gang med nyt fedt design til drenge.


Så helt i Christines ånd, bliver den ene side tilegnet hende (du må selv gætte hvilken) og så skal det mørke rib bruges til kant. Det hele skal bare lige vaskes og så håber jeg på tid i weekenden :)

3 kommentarer:

  1. DEN glæder jeg mig til at se!!
    Fik mønster til en fed anorak med spids hætte som jeg vil have syet som forårsjakke til Emil så inspiration til detaljer modtages gerne :)
    kh

    SvarSlet
  2. Spændende projekt :) Glæder mig til at se resultatet. Det er i hvert fald noget lækkert stof :)

    SvarSlet
  3. Ej, del gerne lækker mønster til forårsjakke, sådan en skal jeg også igang med!
    Jeg elsker også stjerner, kan ikke få nok;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...