onsdag den 15. februar 2012

Vinder af give away

Først vil jeg gerne sige jer alle tak for deltagelse og søde kommentarer...dejligt at blive så godt modtaget og glæder mig til fremover at lave flere give aways ;-) Hvilket der kommer når bloggen runder de 50 læsere...som er meget snart :-)

Der er nu fundet en vinder af min give away vha. Random.org og

Vinderen blev Line med bloggen Sigurd og Mikkeline

TILLYKKE...så skal du blot skrive adresse og str. til mig på anne.hoejgaard.kjaer@gmail.com og så kommer den snart ;-)



3 kommentarer:

  1. Hej Anne -
    Velkommen som fast læser på min blog! :-)
    Jeg har lige tilmeldt mig her hos dig - på din kreative blog - og er følger #50... :-)
    På glad gensyn...!
    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  2. Tillykke til den heldige vinder!! :-))

    SvarSlet
  3. Iih, hvor fedt!! Jeg sender dig straks en mail :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...