søndag den 12. februar 2012

Velsignet, heldig og fyld med kærlighed

Ja så er vi kommet hjem fra weekend på hotel med familien og det blev lige sådan en weekend vi ønskede os. Der var plads til at tage det i et tempo som voksne, børn, syge og trætte forældre kunne fungere med. Der var plads til hvil og hygge, både for store og små...perfekt. Så vi kommer hjem med følelsen af en dejlig weekend med familien, kærlighed og sammenhold - fantastisk. Her er lige et billede af vores søn som er crashet i sengen efter en begivenhedsrig dag :-)



I postkassen bliver jeg så endnu mere beriget, da jeg finder strygestof fra Laralil og som jeg GLÆDER mig til at lege med. Derudover ligger der også en pakke fra tyskland med stof, som jeg ligeledes GLÆDER mig til at bruge...det med "kløverne" skal bruges til hætten i den snart berygtede hættetrøje. Og det andet skal jeg nok finde noget at bruge til :)




Og sidst men bestemt ikke mindst finder jeg ud af at jeg idag er så velsignet, at jeg har vundet 2 give aways - den ene fra madebymiahansen, hvor jeg har vundet to pakker Castus stænger og den anden fra boselade, hvor jeg vandt "Børnetøj du selv kan sy" og en hel bunke stof...NØJ jeg GLÆDER mig til de pakker kommer :-)



2 kommentarer:

  1. Det var da ikke så dårligt at komme hjem til ;-)
    Skønt at i havde en dejlig tur!

    SvarSlet
  2. Sikken et herligt billede :-))) Og tillykke med gevinsterne, ikke dårligt at vinde hele 2 giveaways!
    Er lige faldet over din fine blog og giveaway og har fluks meldt mig som fast læser :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...