onsdag den 1. februar 2012

Så har jeg været igang igen

Så er jeg ved at komme fremad i verden igen, nu hvor bettemanden er helt ovenpå igen og så er det nærmest som om at jeg er kommet bagud med at blogge, så først et indlæg om lidt krea og så kommer de andre ting snart :)
Efter jeg op til jul havde syet nederdele til mig selv og min søs, så var der jo lidt rester og de skulle da også komme til sin ret.


Den lyserøde var jeg ikke tilfreds med i sammensyning og lynlås, så den stoppede jeg med et stykke inde i processen.





Den lilla var jeg tilgengæld meget godt tilfreds med og det blev endda til en lille lomme indvendigt. Jeg tænker de kan være en lille taske til en kjole eller lignende...eller det kan blot være til at have sit makeup med på tur.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...