torsdag den 9. februar 2012

Så fik jeg en ide

Ja, jeg skrev jo at jeg ikke umiddelbart vidste hvad jeg skulle bruge det lækre stof til, men fik så en ide. Jeg har gerne villet lave en toilettaske til Anton, så han har lidt at have tandbørste etc. i til en weekend, men har ikke rigtigt fået skabt ideen i hovedet (for mig bliver projekter først gennemtænk og planlagt i hovedet og derefter kommer de til virkelighed). Da vi nu skal på hotel i weekenden ville det jo være en god ide at få den lavet og vupti - nyt stof, mangler toilettaske...TADAAAA:




Er selv ret godt tilfreds og så er vi klar til weekenden :)

6 kommentarer:

  1. Hvor fin ;0)
    Nu er min Mikkel 7 år og jeg har ikke fået lavet en ordentlig toilettaske til ham endnu.
    Det burde jeg gå igang med når nu din er bliver så fin ;0)

    SvarSlet
  2. ih hvor er den bare fiiin!! laver du mon en af dine skønne, skønne DIY på den????

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er der lavet en DIY på toilettasken - Enjoy :)

      Slet
  3. Den er helt vildt sød og sej på samme tid. Den kan han da bare blive glad for!

    SvarSlet
  4. Ahrmen Anne!!!! Hvor er den fiiiin :)
    Sådan nogen skal mine de 3 da også have!!
    Tak nu ved jeg hvad jeg kan lave i weekenden når manden tager i skoven og fælder træ til brændeovnen.
    kh

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...