torsdag den 16. februar 2012

Pakkepost og futter


Nu har jeg fået mine futter færdige...ikke at de skulle bruges til noget specielt, men de var bare så søde, så de kommer vist med i en barselsgave. Jeg har brugt Laralils DIY for at lave futterne og det var nemt og de er blevet lige som de skulle :)



Så ringede det på døren og pakkeposten var her med min give away fra Anja fra Boselade og der var en masse lækre ting med som I kan se og et sødt lille kort :) TAK.



Der skal nok blive nogle lækre ting ud af stoffet og har allerede nu planer om at lave en DIY af min toilettaske i et af stofferne :)




1 kommentar:

  1. Hvor er futterne blevet fine...

    Tror jeg vover at kaste mig ud i nogle på et tidspunkt, når du får så godt et resultat ud af det ;0)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...