søndag den 26. februar 2012

Krea blogtræf

Jeg var for første gang til krea blogtræf på en skole i Risskov. Det bød på et væld af kreationer, snakkelystne kvinder, gode råd, erfaringsudveksling og stofbytte. Jeg havde desværre ikke kamera med, så I må tjekke bloggen Laralil ud og se billeder - det var hende der arrangerede det hele. En del af arrangementet var at vi skulle spille pakkeleg og der var jeg så heldig at vinde disse smukke kort:
 

De er tegnet af søde Jane med bloggen Brilleting og jeg følte mig som en meget heldig vinder :)
Det var en fantastisk dag og super hyggeligt at møde en masse af de bloggere jeg har kigget på sidelinien med hos gennem tiden. Hvis du selv får muligheden for det en anden gang, så tag med - jeg kendte ingen og det var fedt at lære nogle at kende.

Så ville jeg lige vise mine magneter (inspireret af Frkturkis) som jeg nu har fået sat magneterne bagpå...de er blevet så fine og jeg glæder mig til at sætte dem på vores køleskab når vi overtager huset :)





8 kommentarer:

  1. Som det ses rundt om i blogland har det været et super arrangement... det må prøves en dag :) Kender nemlig heller ikke rigtig nogle, så det virker lidt skræmmende!

    SvarSlet
  2. Ja det var rigtig hyggeligt, Anne, og tak for sidst ;-)

    Og så kan jeg sige at dit tæppe nok er noget gennemfotograferet ;-) men det er også flot og i friske farver :)

    SvarSlet
  3. Hej Anne. Dejligt at høre at I havde en skøn dag!
    Tusind tak for dit søde kort, bodyen og ikke mindst den lille overraskelse :) Har ikke prøvet bodyen, men hjelmen kan han faktisk allerede bruge nu, så det er fedt!

    Knus fra Line

    SvarSlet
  4. Ja, jeg tænker også, at det en dag skal prøves. For det er jo nok grænseoverskridende for alle den første gang. Super fin blog du har :-). Melder mig lige på læserlisten.
    Kh Didde-Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har det på samme måde Didde-Louise, synes også det vil være grænseoverskridende, men helt sikkert noget jeg vil synes er sejt gjort hvis jeg tør næste gang :)

      Slet
  5. Hej Anne
    Tak for sidt og din store hjælp..
    Jeg har nomineret dig til en blogaward og håber du vil modtage den ;0) tjek min blog for mere info... Ps har x'et fingre for dig idag...

    SvarSlet
  6. Selv tak for en rigtig dejlig dag :)
    Kh Line

    SvarSlet
  7. Hej, jeg har givet dig en blog award, håber du har lyst til at tage imod den :)
    http://fromsnoerklerier.blogspot.com/2012/02/en-blog-award.html

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...