torsdag den 16. februar 2012

Give Away

Nu har min blog rundet de 50 læsere og det skal fejres med en hurtig give away


På billedet er vist:
- en flaske med hjemmelavet saft af blandet bær og æbler - alt sammen fra mine forældres have.
- Et glas med hjemmelavet kryddersalt - ja saltet er selvfølgelig ikke hjemmelavet, men fra en eller anden hule på et bjerg ( det er vist sådan de skriver bagpå pakken).
- Det store glas er med hjemmelavet æble/karry chutney, som er perfekt til sammenkogte retter med kylling eller blot som tilbehør.
- Så er der hjemmelavet jordbærmarmelade, der er hurtigkogt for at bevare mest mulig smag...mums.
- Egen udviklet opskrift på æble/blomme marmelade med vaniliekorn i.
- Sidst men ikke mindst er min totale yndlings marmelade...hyben. Er vokset op med den og jeg sidder gladeligt flere timer og fjerner kløpulver, renser etc. for at kunne få denne sublime marmelade. Det er ikke alle der kan lide det, men jeg elsker det på næsten alt - især nybagt rugbrød og med hytteost.
- og så ved man aldrig om der falder mere af :-)
Jeg er tilhænger af det naturlige, så derfor er der sødet med sukker og ikke sødemiddel, men har søgt at bruge mindst muligt. Desuden er der brugt så lidt som muligt konserveringsmiddel i, således at det kan holde sig, men ikke uendeligt ;-)
Det er det sædvanlige:
- 1 lod for kommentar
- 2 lodder for kommentar og fastlæser
- 3 lodder for kommentar, fastlæser og link på din blog
Det er en hurtig give away, så den bliver trukket om en uge, dvs. torsdag d. 23 februar kl 12.00 frokost.
Tak for jeres tilmeldinger som fastlæsere og velkomsten i blogverdenen...;-)

26 kommentarer:

  1. uhh - hjemmeguf ;0)

    jeg hapser mig 3 lodder

    SvarSlet
  2. Jeg er så klar på at være med på 3 lodder. Hybenmarmelade er mums og ren mormor nostalgi for mig.
    Super flotte hætte du har på dine sylterier.

    SvarSlet
  3. Uhh jeg er med på 2 lodder, elsker det er hjemmelavet :)

    SvarSlet
  4. 2 lodder til mig tak, også krydser jeg fingre.

    SvarSlet
  5. Shit mand en masse lækre ting!!!
    Jeg er KLART med på 2 vinder-lodder :)
    Knus og tak fordi jeg må læse med, du er super inspirerende!

    SvarSlet
  6. Anne, for pokker! det er nams! - jeg er med på 2 lodder, tak:-)

    SvarSlet
  7. Det ville være godt til det forår der kommer :) 2 lodder her.

    SvarSlet
  8. Sikke en lækker give away. Jeg er med på to lodder og glæder mig til at smage...håber jeg :-)

    Kh Mette

    SvarSlet
  9. Hej Anne.
    Jeg har givet dig en blogaward som jeg håber du vil modtage. Du kan se mere om den på min blog.
    HIlsen Vera

    SvarSlet
  10. Mums! Det vil jeg gerne være med i lodtrækningen om.
    Skynder mig fluks at tilmelde mig som fast læser :-)
    Hilsen petersen.pia@mail.dk

    SvarSlet
  11. Hejsa
    Jeg vil videregive blogawarden Liebster Blog til dig og håber du vil modtage denne.
    Du kan læse mere om awarden på min blog.
    MVH. Mette
    www.pustetrolden.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Namme nam det lyder bare lækkert. Og hybenmarmelade er også en af mine absolutte favoritter.
    Jeg smider 3 lodder i puljen og laver fluks et link fra min egen blog!

    SvarSlet
  13. Yum yum, elsker hjemmelavede godter. 2 lodder til mig tak :)...

    SvarSlet
  14. Also I sign up for these fine candy.
    3 lodder

    SvarSlet
  15. Hej Anne
    sikke en masse lækkerier. jeg bliver nød til at prøve at byde ind med 3 lodder og mange krydsede fingre.
    Knus
    Ps. forsæt med denne skønne blog, vi nyder at følge den.

    SvarSlet
  16. Lækkert - jeg snupper 1 lod

    SvarSlet
  17. Jeg vil rigtig gerne have 3 lodder :) Det lyder bare SÅ lækkert, og jeg formår ikke at kaste mit overskud over i sådanne lækkerier. Og velkommen til Blogland :)

    SvarSlet
  18. Tak fordi du meldte dig som fast læser hos mig - så kunne jeg jo finde dig og lige nå at være med her, med to lodder :-)
    Sikke en god give-away - det er skønt med hjemmelavede ting!
    (Jeg har også en lille en, skjult i det lange indlæg om krydderiskuffen, hvis det har interesse :-)

    SvarSlet
  19. Jeg nupper et lod :) jeg har selv gang i en give away hvis du vil kigge forbi..

    S3qu3nce.blogspot.com

    SvarSlet
  20. Det er simpelt hen den hyggeligste give-away! Er helt sikker med (på to lodder)

    SvarSlet
  21. Er med på 2 lodder.
    Det lyder bare så lækkert, tænderne løber i vand ;o)
    Mvh. katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Skønt! Jef er med på 1 lod.

    SvarSlet
  23. mmmmm hvor lækkert, 3 lodder til mig:)

    SvarSlet
  24. Mums hvor lækkert :o)

    Smider lige 2 lodder i puljen. Alle de lækkerier må gerne ende hjemme ved mig. Det er sikkert :o)

    KH Helle B

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...