mandag den 6. februar 2012

Give Away er snart klar

Jeg kan jo ikke lave en body, som Give Away uden også at have noget rib, hvilket viste sig at være lidt sværere end troet, da farverne er svære at ramme. Dog var jeg heldig at falde over dette farvet rib i den lokale stofpusher, så er det da i hvert fald en mulighed.



Meeen jeg regner nu også med at forsøge mig i StofogStil, for at se om de måske skulle have den lyseblå som rib....og nu hvor de har fået deres forårsvarer hjem, så er det da et kig værd. Desuden skal jeg jo alligevel købe ind til hættetrøjen, så kan jeg slå to fluer med et smæk.

Nogle gange tænker jeg på om man have en afhængighed af at købe, planlægge og udføre projekter i stof. Som flere har skrevet omkring at slå sine darlings ihjel, så må det jo tyde på en vis afhængighed af at have det pågældende stof...og jeg kender det kun alt for godt selv. Jeg forsøger at bruge alt stoffet, så jeg ikke har så mange rester, men der er en begrænsning på hvor mange futter, smække og hjelme man har brug for af jersey stof og applikationer og patchwork af almindeligt stof....det kunne være man skal lave nogle flere barselsgaver :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...