tirsdag den 21. februar 2012

Ekstra til Give Away og sneak peak på body give away

Som tidligere skrevet ville der måske kommet andet til min hurtige Give Away og det kommer der hermed. Det er hjemmelavede mandler med hvid chokolade og lakridspulver. Opskriften er fra Heidis blog og det er vist ikke sidste gang jeg kigger der ;-). Pakket fint i en pose og mærkat af Minimega, som jeg fik min mand til at printe på hans arbejde. Så hvis du ikke allerede er blevet fristet af det hjemmelavede godter på give away'en, så er der lidt mere til mavsen.






Så har jeg været igang med bodyen i det lækre stof fra Hamburger Liebe, som blev vundet af Line fra bloggen Sigurd og Mikkeline. Bodyer er næsten færdig, så du kan snart vente den med posten ;-)


Og så skulle der også lige laves lidt æble/pære mos til bettemanden, så der er lidt lækkert til grøden. Han er storforbruger af frugtmos, så der skal jævnligt fyldes op.



3 kommentarer:

  1. Mums, nu håber jeg endnu mere at jeg vinder. Mon man kunne lokke opskriften ud af dig på mandlerne....:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har nu linket til opskriften oppe i teksten....enjoy ;-)

      Slet
  2. Hvor er jeg glad for du kan bruge opskriften - og jeg håber også vinderen synes om dem :-)
    Tak for linket til de gavemærker, dem kunne jeg godt tænkes at få brug for!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...