lørdag den 4. februar 2012

Den må jeg bare sy

Jeg har længe gerne villet lave en hættetrøje til bettemanden, men har ikke rigtigt kunne finde et ordentligt mønster. Var på bloggen hos FrkTurkis og så nogle af hendes kreationer, hvor hun henviste til Ottobre. Men da dette var et blad, var det ikke sådan lige at få fat på.


Så på en tur i byen var jeg forbi Salling og tænkte, at de måske havde nogle spændende blade til syning og wupti så faldt jeg over et Ottobre blad med denne skønne dreng, med en lækker hættetrøje på :)


Så på mystisk vis faldt det hele på kosmisk plads og jeg går nu og funderer over hvilket stof jeg skal sy den i og hvor mange jeg skal sy :)







4 kommentarer:

  1. Det ser rigtig fint ud! Ottobre har nogle flotte mønstre. Jeg har endnu ikke prøvet at sy efter dem, men har et par blade liggende, som jeg har lånt på biblioteket. Der er bl.a. nogle babybukser og en heldragt, jeg godt kunne tænke mig at sy. Har dog aldrig prøvet at sy efter en engelsk vejledning, så må lige se, om jeg kan finde ud af det...
    Go' sy-lyst til dig!

    SvarSlet
  2. Hejsa. Jeg har syet rigtig meget efter Ottobre bladene da mine børn var mindre og mønsterne er virkelige gode. Der findes også et Woman Ottobre som udkommer to gange årligt. Det er lige så godt. Det nye forår/sommer plejer at udkomme sidst i februar. Bladene kan også lånes på biblioteket.

    God weekend. Kh Mette

    SvarSlet
  3. Hvor ser den fin ud.
    Glæder mig til at se resultatet af dit arbejde.
    God weekend

    SvarSlet
  4. Jeg har også lige erhvervet mig samme nummer - på hollandsk med svensk oversættelse - pyha, det trækker lidt tænder ud, godt manden min er hollænder, men han kender så ikke til sysprog...

    Jeg er gået i gang med en heldragt fra nummeret. Spændt på at se, hvad du har syet. Må lige kigge rundt på din blog..

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...