torsdag den 26. januar 2012

Træt af sygdom

Jeg er ved at være så træt af sygdom...bettemanden har nu i en uge været syg...givet det går bedre (læs: han brækker sig kun en lille smule nu), men når en ellers aktiv og selvstændig dreng forvandles til pyldrende og "jeg vil ingenting - gæt hvad der gør det bedre" så bliver man træt. Jeg vil ud og jeg vil gå igang med nogle af alle de projekter jeg har tænkt på i ugens løb.
Heldigvis skal vi til et møde imorgen og derfor ud af døren...så der er planlagt indkøb til nogle af projekterne - det bliver dejligt :-)

Her er et inspirationsbillede til et af projekterne...

De er designet af Cristian Zuzunaga

Så må vi se om jeg kan gøre kunsten efter...



2 kommentarer:

  1. Ja, her kører vi også på fjerdedagen hvad angår sygdom - og det er ikke nemt, når begge forældre har fuldtidsarbejde! God bedring til ham - håber der er bedring på vej.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  2. Uh, de er super fine de puder - ser meget frem til at se din fortolkning!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...