torsdag den 19. januar 2012

Så troede man lige...

Min søn sover uroligt fordi han hoster en del, så i nat fik han lov til at sove i smørhullet (det var nemmere for mor at give sut når den blev hostet ud og ae når han var urolig). I nat/morges kl 5.30 vågner jeg ved at han er urolig og kan ikke rigtigt få ro på ham. Jeg forsøger at lægge dynen op over ham og bemærker så lugten. Et kort øjeblik tænker jeg "Kan det vente til vi står op", men står selvfølgelig op med ham. Det er så desværre sådan at idet jeg tager ved ham mærker jeg at han er våd og så ved man godt den er gal. På puslebordet ser jeg sagen an og overvejer næsten om det er nemmere at klippe tøjet af...men med en genial foldeteknik lykkedes det rimeligt at få tøjet af, vasket og givet nyt tøj. Han bliver lagt i seng og alt tøj og lagen skylles. Endelig i seng igen...
Ved morgenmaden hører jeg at der er gang i den igen, så af erfaring tager jeg ham hurtigt ud og når at redde situationen og han får nattøjet af. Jeg er igang med at give ham rent tøj på, da han i et hosteanfald brækker maden op og udover det rene tøj.


Så troede man lige at man var i bund med vasketøjet igår og vupti en hel Ikeapose med sengelinned og tøj...


2 kommentarer:

  1. Ja og lige idet jeg postede ovenstående, så brækkede han sig lige igen efter sin lur, så pudebetræk og body også må en tur i vaskemaskinen...;)

    SvarSlet
  2. Føler med dig/ham. Håber han snart er rask igen.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...